November Blues

Hype (^___^)

November datang lagi. Maksudnya, dah nak sampai ke penghujung tahun 2015. November, then December. Mid-sem test pun dah lepas. Cepatnya masa berlalu....
Termenung kejap mengenang nasib diri yang makin tua....hahhaha


Ini saya semasa kakak saya graduate tahun 2011. 

Dan gambar kedua ni pulak...



Tahun 2015, juga masa kakak saya graduate. 
Beza 4 tahun, besar jurangnya.

Muka takde la berubah sangat. Mungkin pengalaman makin bertambah.
Kematangan saya berfikir pun mungkin sedah bertambah baik. 
Kalau zaman remaja dulu, saya merupakan manusia yang cepat marah, sekarang saya lebih banyak diam kalau marah. 
Tanda-tanda umur sudah meningkat.hahaha

Yang pasti, mereka yang disekeliling saya pun bertambah umur.
Mak, ayah, adik-adik, and kakak-kakak.

Yang paling saya rasa, bila tengok mak dan ayah, bila compare 4 tahun lepas dengan sekarang. 
Owh, menitis air mata tau dak bila pikir berapa lama lagi saya boleh berpaut dan berteduh di bawah mereka. 
Semoga Allah memberi kesihatan dan umur yang panjang buat Mak dan Ayah.
It's really hard to describe how much I love them.

I wish an infinity of happiness untuk semua!!!!
Hidup tak selalunya indah.
Ingat tu ^_^

Jadi, jangan cepat down bila ada masalah.
Insha Allah, Dia pasti tolong. 

See you!!!



Comments

dear anies said…
ya...ms berlalu ckp pantas
Anonymous said…
cantik Athirah :-)
OKje said…
Kalaulah Tirah semakin tua, okje ni lagilah....huhu takut tau...
Tirah tak banyak berubah pun, semakin cantik adalah...
dEdEQ dE wIshEs said…
ehem ., makin SANTEK la dik .. peewit :)
Erm? Apasal menten ? Sama cantik :)
Apa apa pun, masa cepat berlalu... Moga November menjanjikan yg terbaik. In shaa Allah :)

KTC
EkaTikah said…
ehem ehem, makin cantik la. hehe ^^
Sally Samsaiman said…
November is here...without fail! kena jugak la lalui...mmg sedih kadang bila pikir mak ayah meningkat tua...takut sungguh