7 Days without Rice Challange!

Hai, Selamat Hari Raya Aidiladha semua ^___^

Raya ni saya tak balik rumah, beraya diperantauan, first time...sobssss....



Okey, saya ada terbaca, ramai yang tulis pasal nak turunkan berat, cuba tinggalkan nasi. Okey guys, I wanna take this chanllange! hehehe

Tapi untuk seminggu je dulu. Kita try ye.

Before this, saya memang takleh hidup tanpa nasi.
Biasalah, typical Malay kan,,,hahhaa

Tapi saya nak try jugak.
Why? Sebab ramai cakap saya nampak berisi. OMG!
Itu komen yang paling tak disukai oleh insan bernama Athirah Zain.
I'm sure ramai gadis-gadis yang tak suka dipanggil gemuk kan?hahhaa

Okey, nevermind, I'll take it no matter what.
Nampak kesungguhan disitu.hahaa

Wish me luck!

xoxo....

Comments

Maria Firdz said…
Huhu.. X blh tak de nasi..
Jejari Menaip said…
apa2 pun gud luck untuk cabaran ni.. :D
Dingdang said…
good luck tirah. makan sikit takpe kot :)
YatieOwner said…
omgeee. apa pun, saya doakan awak berjaya tau! :)
Nurul Shahira said…
Suppose hari ni 30 hb dah 4 hari lah challenge berlangsung. Macam mana result dia? =)
OKje said…
Bukan gadis aje hokey tak suka dipanggil gemss....mak pun tak suka, tp nak buat camne dah selera nak makan manjang haha....

Tulah teringin nak diet Atkin