Selamat Hari Raya!

Assalamualaikum, dan Selamat Hari Raya semua!!! 
(^___^)

How's your raya? Fun? haha
Saya punya raya not bad la. Dapat jumpa most of my big family.
Tapi yang sedihnya, kena masuk kerja awal, saya raya tiga hari je, kawan saya raya 2 hari. 
Nasib, nasib....

Ha, ni raya kitorang..


Boria tak kitorang? haha.. Ni first time ok pakai baju sama siap tudung pun sama. Kakak punya cadangan, saya selaku adik, ikut je la.

Kami lapan beradik, yang baju hijau tu abang ipaq.


Bersama adik bongsu yang nakal. Nak sama tinggi dengan saya dah, baru darjah lima. *kecewa*


Selfie di dapur bersama adik perempuan terchenta ^_^
Siap apron lagi tu,,hahaha


Ha, ni ketupat paling best pernah saya makan. Air tangan nenek terchenta.
Sedappp...!!!
(^____^)


Orite uolls, Selamat Hari Raya again. 
Main la mercun tu kalau nak main, tapi kalau kena tangan, tanggung sendiri ye.

Bye Bye.....

:p




Comments

Azwar Syuhada said…
Selamat Hari Raya :)
CD said…
raya saya so-so je.. selamat hari raya tuan blog :)
caliph shuriken said…
sori bru sempat singgah sini..

selamat hari raya, trah ^^
AwekTrader said…
Wah..best lah ramai adik bradik :)
Cik nadya said…
wah baju tudung same.. meriahnyaaa..

taun ni family xikot tema sbb baju xsiap..huhuhu sedih tol ..
Cik nadya said…
wah baju tudung same.. meriahnyaaa..

taun ni family xikot tema sbb baju xsiap..huhuhu sedih tol ..