Oh, lapar!!!

Semalam saya ada cerita yg memilukan, tapi bila pikir, kita kena bersyukur dengan apa yg ada kan? tapi... perutku lapar, mau makan nasi yang enak cos time tu puasa, so, mesti la mengidam bendda2 yg best kan? 

Cerita dia camni, time pukol 6 tu, saya kirim NASI LEMAK AYAM+TELUR DADAR dekat kawan saya, tapi xtau dia baca camna, so, makanan yang saya dapt ni ha, 


NASI LEMAK TELUR semata-mata, huhu.. cam sedih je sebab time tu memang sgt2 mengidam nak makan ayam kat cafe kolej. tapi xkan nak pegi beli yang lain kan? so, saya makan la nasi tu, rasa macam geli2 dekat oesophagus ni sebab, the main reason saya tak berapa nak makan nasi lemak ni cos saya tak suka telur camni, memang saya tak makan telur kuning tu. huhu... akhirnya, camni la nasib telur kuning tu...


kesian kat telur ni, maaf la telur, bukan tak nak makan kamu, tapi xboleh masuk, nanti kalau saya makan kamu, nasi lemak keluar balik..huhu... saya tak tau nak kasi kat sape sebab saya bukak pose dalam bilik, so saya niat je la nak kasi dekat semut atau monyet.. biasanye saya kasi dekat adik beradik or kawan2 yang suka telur ni. Teruk je rase..huhu...

Korang mesti ada banyak makanan yang tak leh nak telan kan? so, faham kan camne saya rasa? tpi thanks to my friend cos kasi saya air ni. Dia kata sebagai tanda minta maaf, ala, no hal la, tapi saya amik jugak,,haha, xsenonoh!!!

the end of story, wpun saya makan tu je, tapi tetap kenyang, alhamdulillah.... (^___^)

p/s: soya baik untuk kesihatan, nasi lemak baik untuk bina lemak..hehe

Comments

Zahidah Zain said…
2pn nk royak...sengal tol ar mu...:p
Athirah said…
mg ni xamik pengajaran langsung
Unknown said…
ade ke kuning telor bagy kat monyet..hek hek bagy kat saye lah..^-^
Athirah said…
xckp2 awl2, lau x sy simpan kt awk,,haha
9n0L4 said…
pernah tak dgr soya tak bagus utk kesihatan?